ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF)  La Mora Kft. (továbbiakban: Szolgáltató), és a Szolgáltató által a www.drkender.hu webáruházon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Vásárló (a továbbiakban: Vásárló) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Vásárló a továbbiakban együttesen: Felek). Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a www.drkender.hu webáruházon keresztül történik.

A Szolgáltató adatai:
A szolgáltató neve: La Mora Kft.
A szolgáltató székhelye: 9151 Abda, Bécsi u. 19.
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@lamora.hu
Adószám: 27301816-2-08
Cégjegyzékszám: 08-09-031582
Bankszámlaszám: Erste Bank 11600006-00000000-85510715
Telefonszámai: +36 70 408 3315

1. Alapvető rendelkezések:

  • Jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, mely a www.drkender.hu webáruházon (továbbiakban Webáruház) keresztül történik, jelen ÁSZF hatálya visszavonásig, vagy módosításig érvényes.
  • A Webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.
  • A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
  • A Webáruház szerzői jogvédelem alatt áll. Szolgáltató a szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a Webáruházban, valamint a Webáruházon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Webáruház felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást). A Webáruház tartalmának, valamint egyes részeinek tárolása, továbbadása, közzététele, kereskedelmi forgalomba hozatala magáncélú felhasználáson túli felhasználás céljából kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett.
  • A Szolgáltató köteles az ÁSZF-ben részletezett szolgáltatások biztosítására éves szinten 99%-os rendelkezésre állás mellett. A rendelkezésre állás számításába nem tartoznak bele az előre bejelentett karbantartások, a rendszerfejlesztés miatti üzemszünetek, valamint a Szolgáltató hibáján kívüli, rendkívüli és vismajor esetek (pl. tűzvész, földrengés, stb.) okozta üzemzavarok.

2. Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás

  • A szerződéskötés nyelve magyar.
  • A Felek között létrejött szerződés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, utólag hozzáférhető módon iktatódik, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak az irányadóak. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 1999. (II.5.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik.
  • A Webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

3. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

  • A Webáruházban a Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jeleníttet meg minden termék információs oldalán. A termékek adatlapján megjelenített képek bizonyos esetekben eltérhetnek a valóságostól. A termékekkel kapcsolatos vásárlás előtt felmerülő kérdéseket, problémákat az info@lamora.hu e-mail címre küldött levéllel lehet jelezni.
  • Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akció időtartamáról.

4. Rendelés menete
Termék kiválasztása és regisztráció

  • A termék kiválasztása után lehetőség van regisztrálni, de regisztráció nélkül is lehetséges rendelni a szükséges adatok megadása után. Ha már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét, nevét, telefonszámát és email címét. Amennyiben regisztrált vásárlóként vásárol az Adatok megadása menüpont automatikusan kitöltődik, de változtatásra van lehetőség.
  • A Vásárlónak a regisztráció vagy a vásárlás során ki kell jelentenie, hogy a jelen ÁSZF feltételeit megismerte és elfogadja, valamint az Adatvédelmi Nyilatkozatban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul.
  • A Szolgáltatót a Vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Vásárló a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. A Szolgáltató minden regisztrációt egy önálló személyként kezel. A korábban rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után van lehetőség, amely az aktív megrendelések adatait is érintheti. Szolgáltatót a regisztrált adatok Vásárló által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
  • A Vásárló jogosult a regisztrációját bármikor törölni az info@lamora.hu e-mail címre küldött levéllel. Az üzenet megérkezését követően a Szolgáltató köteles haladéktalanul gondoskodni a regisztráció törléséről. A Vásárló felhasználói adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből; ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi ezen adatok törlését. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód.
  • A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A Vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. Ekkor a Webáruház jobb felső részében automatikusan megjelennek a vásárlás során kosárba helyezett termékek, valamint azok ára. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.   Vásárlását bármikor folytathatja, a kosár tartalma megmarad.

5. Szállítás

  • Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni a termékeket, akkor a következő pontban a szállítás módját tudja kiválasztani. 
    • ​​A webshopban megvásárolt termékeket partnerünk, a Fuvar.hu Kft. partnerei által szállítja házhoz, egy Önhöz közeli Posta Pontra, kiválasztott postára, vagy csomagautomatába, ahol személyesen veheti át.
    • ​​MPL házhozszállítás: az ország bármely pontjára. Ára 1990,- Ft. 19990,- Ft feletti rendelés esetén a kiszállítás ingyenes.
    • ​​Posta Pont: a kijelölt COOP üzletek és MOL kutak. (Hamarosan elérhető lesz!)
    • ​​Csomagautomata: Az ország számos pontján, főutak vonalán és bevásárlóközpontokban található automaták. Ára 990,- Ft. 9990,- Ft feletti rendelés esetén ingyenes.
    • ​​Postára történő kézbesítés: csomagját kérheti szabadon választott postára, ahol személyesen veheti azt át. (Hamarosan elérhető lesz!)
  • A rendelési adatok javításhoz, korrigáláshoz a megrendelés elküldéséig bármikor vissza lehet térni az adott menüponthoz. Az adatok, szállítási- és fizetési módok megadása után újból áttekintheti rendelését, ellenőrizheti tartalmát. Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.
  • A Szolgáltató a megrendelt és házhoz szállítani kért árut díjmentesen házhoz szállítja ​​MPL futárszolgálattal illetve igény szerint ​​MPL Posta Pontra vagy ​​MPL csomagautomatába postázza, ha az adott megrendelés bruttó értéke eléri a Webáruházon mindenkor közzétett, díjmentes szállítást biztosító összeget. A díjmentes szállítást biztosító összeget el nem érő kiszállítással megjelölt megrendelések esetén a fuvardíjat az Vásárló viseli oly módon, hogy a fuvardíj a megrendelés összesítő képernyőn, a számlán és a visszaigazoló e-mailben is feltüntetésre kerül. Ha egy Vásárlótól azonos napon több megrendelés is érkezik, ezek a házhoz szállítás díja szempontjából külön kerülnek figyelembevételre és csak a díjmentes szállítást biztosító értéket meghaladó megrendelések házhoz szállítása ingyenes. Amennyiben a Vásárló a második rendelés leadásakor jelzi és erre a Szolgáltató visszajelzése alapján még van lehetőség, a Szolgáltató összevonhatja a megrendeléseket, a már elindított csomagok utólagos összevonására azonban már nincs mód. A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Webáruházon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.
  • Belföldi csomagküldés háztól házig, vagy csomagautomatába történő kézbesítéssel a megrendelés feldolgozásától számított 3-4 munkanap. A kézbesítés a legtöbb esetben munkanapokon 8-17 óra között történik. A futár kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését, az első sikertelen kézbesítést követően a kézbesítő telefonon egyeztet a címzettel a második kézbesítési kísérlet időpontjáról és helyéről, vagy kérheti küldeményének postai szolgáltatóhelyen történő átvételét. Csomagautomatába történő kézbesítéssel a csomagot az automatába érkezés után, 2 nap áll a címzett rendelkezésére, hogy azt átvegye. Ha a rendelkezésre álló idő alatt nem tud érte menni, újabb SMS-ben elküldjük, hogy a csomagot hol veheti át a webshop által előzetesen megadott 5 vagy 10 napos őrzési időn belül.

6. Árak

  • Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a Webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, 27% ÁFÁ-t tartalmaznak, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a Webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

7. Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

  • Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége. A gomb megnyomása, azaz a rendelés elküldése után csakis írásban, az info@drkender.hu e-mail címre küldött levéllel van lehetőség hibás adatok korrigálására, vagy a rendelés módosítására.

8. Fizetési feltételek

  • Fizetési mód:
    • "Utánvétel" fizetés:
      Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza az "Utánvétel" fizetési módot. Ebben az esetben a számla ellenértékét az áru átvételekor a kézbesítőnek  kell kifizetnie, 470,- Forint utánvét-kezelési költséget számítunk fel. A futárnál készpénzes és bankkártyás fizetésre is van lehetőség. A szállítási díjat is tartalmazó számlát elektronikus formában, email-ben küldünk.
    • Bankkártyás fizetés:
      1. A „Fizetés” gombra kattintva Ön átkerül a SimplePay fizetési oldalára, ahol a bankkártya adatai megadásával elindítja a tranzakciót.
      2. A kártyaadatok megadását követően kérjük, ellenőrizze az adatok helyességét.
      3. A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben.
      4. A fizetés eredményéről Ön e-mail útján is értesítést kap, valamint visszairányítjuk a szolgáltató oldalára.
    • Adattovábbítási nyilatkozat:
      Kereskedő cégneve: La Mora Kft.
      Székhelye: Abda 9151 Bécsi u. 19.
      Fizetési Elfogadóhely webcíme: https://www.drkender.hu
      Kereskedő által továbbított adatok megnevezése: név, e-mail cím,telefonszám, számlázási név és cím, szálítási név és cím.

      Tudomásul veszem, hogy a La Mora Kft. (Abda 9151 Bécsi u. 19.) adatkezelő által a https://www.drkender.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: név, e-mail cím, telefonszám, számlázási név és cím, szálítási név és cím.

      Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: https://simplepay.hu/adatkezelesi-tajekoztatok/

9. Visszaigazolás

  • Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az e-mailben található vagy ezen ÁSZF-ben található telefonszámok bármelyikét.

10. A megrendelések feldolgozása és teljesítés

  • A megrendelések feldolgozása munkanapokon 9-17 óra között történik.
  • Ha a Szolgáltató és Vásárló a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított húsz napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.
  • Megrendelés módosítása, törlése az info@lamora.hu e-mail címen lehetséges.

11. Elállás joga

  • A Vásárló a szerződéstől 14 naptári napon belül indokolás nélkül elállhat.
  • A Vásárló elállási jogát a termék adásvételére irányuló szerződés esetén
    • a terméknek,
    • több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő  időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek,
    • több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
    • ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a Vásárló vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától;
  • A Vásárló elállási jogát
    • a 45/2014. Kormányrendeletben 2. számú mellékletében található nyilatkozat-minta felhasználásával; vagy
    • az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja.

Az elállásra vonatkozó határidőt megtartottnak kell tekinteni, ha a Vásárló a határidő utolsó napján nyilatkozatát postára adja.
Ha a Vásárló eláll a megrendeléstől, a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállástól való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a Vásárló által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is.
A Szolgáltató a Vásárlónak visszajáró összeget a Vásárló által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A Vásárló kifejezett beleegyezése alapján a vállalkozás a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a Vásárlót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti.
Amennyiben a Vásárló kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a vállalkozás nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket.
Szolgáltató mindaddig visszatarthatja az összeget, amíg a Vásárló a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
Ha a Vásárló eláll a távollevők között kötött szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a Vásárló a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.
A Vásárló kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a Szolgáltató vállalta e költség viselését.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövege letölthető a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

  • A termék visszaküldése 
    A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

12. Garancia, jótállás

  • Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a www.drkender.hu  hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön - választása szerint - az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

  • Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.
  • Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő legfeljebb egy év.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a www.drkender.hu  nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

  • Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

    • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
    • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
    • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

13. Panaszkezelés

  • Panaszt az alábbi elérhetőségeken tehet személyesen, telefonon vagy elektronikus levél formájában:

Cím: 9151 Abda, Bécsi u. 19.
Email cím: info@lamora.hu
Telefonszám:  +36 70 408 3315

14. Vegyes rendelkezések

  • Szolgáltató és Vásárló vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.